(Artikel gaat verder onder de advertentie)
Bedrukte koffiebekers zijn de afgelopen jaren steeds populairder geworden. We zien ze steeds vaker. Zowel op kantoor als bij evenementen. Geen wonder, want het is een duurzame oplossing en ook nog eens een leuke manier om de merkbekendheid van je bedrijf te vergroten. Toch geloven nog steeds veel ondernemers dat deze koffiebekers enkel weggelegd zijn voor de grote namen in ons land. Niets is echter minder waar. Er is tegenwoordig veel meer mogelijk, het hoeft echt niet al te veel te kosten en het levert ook nog eens tal van voordelen op. Wil jij koffiebekers bedrukken, maar ben je nog altijd niet overtuigd? Laat je dan inspireren door de volgende vier redenen om te kiezen voor bedrukte koffiebekers.
Hoe duurzaam zijn bedrukte koffiebekers eigenlijk? Hier zijn de meningen sterk over verdeeld. Het is immers een feit dat de bekers uiteindelijk bij het afval terecht zullen komen. Is dit dan wel zo duurzaam? Jazeker, want het produceren van deze bekers levert veel minder CO2-uitstoot op dan een keramische mok. Bovendien hoeft deze ook niet afgewassen te worden. Daarnaast kan een koffiebeker ook eenvoudig meerdere keren op een dag gebruikt worden. Wanneer de bekers vervolgens op de juiste manier worden verzameld en gerecycled, dan is dit een uitstekende keuze om jouw steentje bij te dragen aan het milieu.
Nog een groot voordeel van koffiebekers is dat ze uiteindelijk weggegooid worden. Dat betekent dat er minder afgewassen hoeft te worden. Als jouw bedrijf nog kop en schotels gebruikt, dan weet je vast ook dat dit heel veel afwas kan opleveren. Als je je aan het einde van de dag door die enorme berg afwas moet worstelen, dan begrijp je ineens heel goed waarom steeds meer bedrijven voor koffiebekers kiezen. Hiermee bespaar je jezelf heel veel werk. Gemak dient de mens.
Wil je koffie serveren op een evenement? Dan zijn bedrukte bekers een goede manier om jouw merknaam te promoten. Als elke potentiële klant een koffiebeker met het logo van jouw bedrijf krijgt en hier vervolgens mee rond gaat lopen, dan zal dit toch de aandacht trekken. Zelfs wanneer men onbewust het logo opmerkt. Dit heeft gevolgen voor hoe het brein reageert wanneer deze het logo opnieuw ergens ziet verschijnen. Hoe bekender het logo is, hoe meer vertrouwen de consument zal hebben.
Er is veel mogelijk in de wereld van koffiebekers. Sterker nog: er zijn tegenwoordig ontelbaar verschillende mogelijkheden. Je kunt kiezen uit diverse formaten, materialen, verschillende manieren om je logo te drukken en ga zo maar door. Hierdoor pas je de beker geheel naar eigen wens aan en weet je zeker dat deze aan de strenge eisen van het bedrijf voldoet.
Lukt het je maar niet om knopen door te hakken? Begin dan met het opstellen van een wensenlijstje. Wat heb je precies nodig? Waar moet de koffiebeker aan voldoen? Dient deze als promotiemateriaal of gebruik je deze enkel op kantoor? Ga vervolgens met dit wensenlijstje naar een deskundige en laat een beker op maat maken.